Zalety homestagingu:

  • Szybsza sprzedaż/najem nieruchomości
  • Wyższa cena sprzedaży
  • Profesjonalny marketing – wybicie się oferty Twojej nieruchomości ponad inne
  • Przyciągnięcie dużej liczby oglądających
  • Potencjalny nabywca postrzega mieszkanie jako zadbane i utrzymywane w bardzo dobrym stanie

Jak to działa?

  • WIZYTA w Twoim domu/mieszkaniu. Poznamy twoją nieruchomość, określamy zakres czynności. To nic nie kosztuje
  • OFERTA Przygotujemy ofertę zawierający opis niezbędnych zmian, zestawienie elementów potrzebnych do jego realizacji, a także określimy koszt i czas wszystkich prac.
  • REALIZACJA. Przeprowadzenie ustalonych zmian remontowych i/lub dekoratorskich. My organizujemy ekipę, zajmiemy się wszystkim za ciebie.
  • ZDJĘCIA. Po dokonaniu zmian, Twoja nieruchomość przejdzie profesjonalną sesję zdjęciową łącznie z wizytą wirtualną. Czynności te sprawią, że oferta sprzedaży lub wynajmu Twojego lokalu będzie jeszcze bardziej atrakcyjna i wybije się spośród tysięcy innych ofert.
  • PŁATNOŚĆ. Po wykonaniu zadania, wystawimy fakturę za usługę. Istnieje możliwość zapłaty za naszą usługę dopiero po sprzedaniu twojej nieruchomości. Jesteśmy elastyczni.

 

Czy Home Staging działa?

Wiele osób zanim zdecyduje się na taką usługę, zastanawia się czy warto inwestować w coś, co może nie przynieść oczekiwanego rezultatu.

Jeżeli interpretujemy Home Staging tylko i wyłącznie jako lekką stylizację do zdjęć, to efekt może być znikomy. Bezkosztowa stylizacja to nie Home Staging. Może więc nie mieć wpływu na przyspieszenie sprzedaży, lub uzyskanie oczekiwanej ceny. Oczywiście, nie wszystkie nieruchomości potrzebują remontu i czasami może się okazać, że przestawienie mebli, czy uporządkowanie przestrzeni jest wystarczającym zabiegiem. Wówczas profesjonalne zdjęcia i dobrze zaprezentowana oferta da już oczekiwane rezultaty.

Najważniejsze jest jednak umiejętne postawienie się w miejsce potencjalnego klienta i wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom. I takie właśnie zadanie ma Home Staging.

Częstym błędem jest przekonanie, że nowy właściciel będzie urządzał wnętrze po swojemu, tak więc nie ma sensu niczego zmieniać. Rozważmy jednak fakt, że często kupujący nie mają czasu na wyobrażanie sobie wnętrza i tego jak mogłoby ono wyglądać. Zastana przestrzeń pokaże mu obraz tego co jest, a nie tego jak mogło by być. Jeżeli nie ma miejsca na stół z krzesłami, ciężko mu będzie go sobie wyobrazić. Jeżeli wnętrze jest ciemne i mało przytulne, nie łatwo będzie mu poczuć się w nim rześko i miło.

Ponad to kupujący patrzy na wszystko ze szkłem powiększającym, zauważy każde niedociągnięcie. Dla nas niedokręcony kontakt czy dziura w ścianie po obrazkach będzie już opatrzonym widokiem, nie przyglądamy się temu krytycznie. Nie zdajemy sobie sprawy z tego, że może to wpłynąć na cenę nieruchomości.

Klient mając do wyboru dziesiątki ofert, zdecyduje się na tą , która da mu to, czego oczekuje. Jeżeli płaci, to ma prawo dokonywać takiego wyboru. Płaci za swoje marzenia, nową wizję życia i lepszy standard do którego aspiruje. Wydaje swoje pieniądze , więc oczekuje wysokiej jakości produktu.

Zastanówmy się nad tym jak my podchodzimy do zakupów. Jeżeli w ubraniu jest skaza, zwracamy się do sprzedawcy z prośbą o rabat. Jeżeli samochód jest porysowany lub widać wgniecenie, żądamy obniżki ceny. Takie same zasady mają zastosowanie przy sprzedaży nieruchomości. Nawet jeżeli klient będzie zainteresowany zakupem, nasze niedociągnięcia będzie przekładał na obniżenie wartości nieruchomości. To co my ominiemy, nie naprawimy czy zlekceważymy, klient bardzo szybko wykorzysta jako punkt do negocjacji.

Home Staging jest całym procesem przygotowania nieruchomości do sprzedaży, wymaga czasu i często nakładów finansowych. Nie oznacza to na szczęście, że te nakłady muszą być duże. Jednak stosowanie się do podstawowych zasad Home Stagingu z pewnością da oczekiwane rezultaty.

 

Zobacz jak zmieniamy nieruchomości w Stalowej Woli

 

Projekt 1

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1322824371073048&id=229400067082156

 

Projekt 2.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1322831854405633&id=229400067082156

 

Projekt 3

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1323498307672321&id=229400067082156

 

Projekt 4

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1325539347468217&id=229400067082156